سوالات متداول



1- مقالات علمی خود را در چه قالبی نوشته و به نشریه ارسال کنیم؟

شما میتوانید به آدرس زیر مراجعه کرده و فایل مرتبط با راهنمای نگارش را دریافت نمایید.

دانلود فایل راهنمای نگارش مقالات

سپس مقاله خود را مطابق با اصول نگارشی رعایت شده در فایل راهنمای نگارش مقالات آماده کرده و سپس به دبیرخانه مجله ارسال نمایید.

 

 

2- حداکثر مدت زمان مورد نیاز برای اعلام نتیجه داوری مقالات چقدر است؟

زمانی که مقالات خود را از طریق پایگاه اینترنتی مجله به دبیرخانه ارسال میکنید، مقالات برای دو داور که نزدیک به زمینه کاری شما باشند ارسال شده و حداکثر ظرف 7روز نتیجه داوری به شما اعلام خواهد شد. مقالاتی که به طور میانگین نمره داوری آنها به طور میانگین 16 از 20 شده باشد پذیرفته خواهند شد. در صورتی هم که از دیدگاه داوران، مقاله ای نیاز به اصلاحات داشته باشد، این موضوع از طریق ایمیل دبیرخانه به نویسندگان مقاله مربوطه اطلاع داده خواهد شد.

 

 

3- هزینه ثبت نام مقالات را چه زمانی و چگونه باید پرداخت کنیم؟

در هنگام ارسال مقاله نیازی به پرداخت هزینه نیست. در صورتی که مقالات شما پذیرفته شوند، از طریق پورتال کاربری خود میتوانید مقاله ای را که میخواهید هزینه آن را پرداخت کنید، انتخاب کرده و با کلیک روزی گزینه پرداخت، هزینه مقاله مربوطه را پرداخت نمایید. سپس گواهی پذیرش مقاله شما برایتان ایمیل خواهد شد.

 

4- مدت زمان صدور گواهی پذیرش و نمایه مقاله در سامانه مجله چند روز میباشد؟

پس از بررسی و تایید مقاله شما توسط کمیته داوران وجه مقاله مورد نظر خود را واریز کرده و طی 2 الی 4 روز مقاله شما در سامانه نمایه شده و گواهی پذیرش نیز صادر خواهد شد.

 

5- آیا گواهی به صورت پستی هم ارسال میشود؟

 گواهی پذیرش مقالات به صورت فایل الکترونیکی برای شما ایمیل میشود.درصورت نیاز به ارسال گواهی فیزیکی هزینه آن به صورت جداگانه دریافت میگردد.

 

 

6- در صورتی که بخواهیم به عضویت کمیته داوران مجله در آییم، چگونه باید درخواست خود را مطرح کنیم؟

رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایید و پس از  بررسی نتیجه را به اطلاع شما خواهیم رساند

info@johs.ir

 

 

7- آیا مجموعه مقالات به صورت فیزیکی (سی دی یا کتابچه) برای نویسندگان ارسال خواهد شد؟

خیر. مجموعه مقالات در سایت johs.ir چاپ شده و قابل دسترس عموم قرار خواهد گرفت.